dimarts, 12 de maig del 2015

Els origens

De vegades es bò tirar la vista enrere i veure d'on venim i si seguim avançant en la direcció correcta. Al llarg d'aquest màster en educació he anat compaginant les classes i els treballs amb una professió que, en part, he aconseguit gràcies a aquells professors que en el seu dia li donaren a la educació artística el valor que es mereix.
Buscant entre carpetes, arxius i antics blogs, he trobat el que podria ser l'orige del que sóc ara: una il·lustració de prensa que vaig fer en batxillerat per a il·lustrar els problemes econòmics que comportava el canvi climàtic.
És curiós que en el moment en que em manaren eixe exercici, ni sabia ben bé qué era una il·lustració de prensa, ni molt menys que això anava a acabar convertint-se en la meua professió.

Ara em fa gràcia comparar aquell primer intent de tractar temes seriosos amb dibuixos amb els encàrrecs que he dut a terme com a professional. Com diria ma mare, m'ho diuen aquell dia i no m'ho crec.





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada